Snel een antwoord op uw vraag
Uiteraard besteden wij veel aandacht aan een goede ondersteuning.
Een uitgebreid antwoord op de meest gestelde vragen kunt u vinden in de support database.
Klik hier om de support database te openen.
Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden of heeft u een andere vraag, dan beantwoorden wij deze
graag via onze ticket service.
Ticket center
Ticket openen
Heeft u een vraag voor één van onze afdelingen, dan gaat onze voorkeur er naar uit om uw vraag via een ticket te beantwoorden.
De praktijk heeft uitgewezen dat de ticket service een snelle en efficiënte wijze is om vragen te beantwoorden.
Ons streven is om alle tickets binnen drie uur te beantwoorden.
In de praktijk is de responsetijd veel korter.
Inloggen in ticket center
U heeft reeds één of meerdere tickets aangemaakt.
Klik op de onderstaande knop om in te loggen in het ticket center.
Daarna kunt u uw eerder aangemaakte tickets bekijken, tickets heropenen, tickets beantwoorden en informatie toevoegen aan een bestaand ticket.